سنجری نادر, بهزاد, یاراحمدی, فتانه, بلوچی, حسین. (1399). بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(2), 24-47. doi: 10.34785/J018.2020.736
بهزاد سنجری نادر; فتانه یاراحمدی; حسین بلوچی. "بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7, 2, 1399, 24-47. doi: 10.34785/J018.2020.736
سنجری نادر, بهزاد, یاراحمدی, فتانه, بلوچی, حسین. (1399). 'بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 7(2), pp. 24-47. doi: 10.34785/J018.2020.736
سنجری نادر, بهزاد, یاراحمدی, فتانه, بلوچی, حسین. بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 7(2): 24-47. doi: 10.34785/J018.2020.736


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.