سنجری نادر, بهزاد, یاراحمدی, فتانه, بلوچی, حسین. (1399). بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند. , 7(2), 24-47. doi: 10.34785/J018.2020.736
بهزاد سنجری نادر; فتانه یاراحمدی; حسین بلوچی. "بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند". , 7, 2, 1399, 24-47. doi: 10.34785/J018.2020.736
سنجری نادر, بهزاد, یاراحمدی, فتانه, بلوچی, حسین. (1399). 'بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند', , 7(2), pp. 24-47. doi: 10.34785/J018.2020.736
سنجری نادر, بهزاد, یاراحمدی, فتانه, بلوچی, حسین. بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند. , 1399; 7(2): 24-47. doi: 10.34785/J018.2020.736


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب