ایزدی, صمد, نجف نژاد, فاطمه, عزیزی شمامی, مصطفی. (1399). تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(3), 282-253.
صمد ایزدی; فاطمه نجف نژاد; مصطفی عزیزی شمامی. "تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 3, 1399, 282-253.
ایزدی, صمد, نجف نژاد, فاطمه, عزیزی شمامی, مصطفی. (1399). 'تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(3), pp. 282-253.
ایزدی, صمد, نجف نژاد, فاطمه, عزیزی شمامی, مصطفی. تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 8(3): 282-253.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.