1.

تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصت‌ها و چالش‌های تدریس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی

صفحه 24-1
فهیمه عباسی؛ الهه حجازی؛ رضوان حکیم زاده

2.

شناسایی ابعاد یادگیری پوی پا در دانشگاه

صفحه 44-25
فرهاد احمدی اصل؛ سکینه شاهی؛ یداله مهرعلیزاده؛ مقصود فراستخواه

3.

شناسایی مسائل روابط معلم-دانش‌آموز از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسی

صفحه 74-45
سید عطاالله آزاده؛ رزگار محمدی

4.

اثر ظرفیت‌سازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانه‌ای و نوآوری آموزشی در دانشکده‌های تربیت‌بدنی منتخب کشور

صفحه 96-75
وحید زکی خانی؛ مجید سلیمانی؛ سیروس احمدی

5.

طراحی الگوی برنامه درسیِ پژوهش کاربردی برای دانش آموزان دوره ابتدایی

صفحه 122-97
عباس حضرتی؛ سید احمد هاشمی؛ عباس قلتاش؛ علی اصغر ماشینچی

6.

تبیین خلق محتوای الکترونیکی توسط معلمان در شبکه‌های اجتماعی مجازی

صفحه 146-123
رضا مالمیر؛ فرهاد سراجی؛ حامد عباسی کسانی

7.

بررسی نقش نظام آموزش حسابداری در توانمندسازی دانشجویان با میانجی گری تکنولوژی اطلاعاتی در اقلیم کردستان عراق

صفحه 170-147
محمد نظری پور؛ سهیله احمد حسین

8.

واکاوی عوامل موثر بر ترک‌تحصیل دختران روستایی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد: مورد استان کردستان

صفحه 194-171
انور شاهمحمدی؛ مهری بهمنی

9.

چالش های آموزش علم به زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی شهر حلبچه

صفحه 216-195
سید مهدی حسینی؛ دلشاد فایق حمه توفیق

10.

نقش فرهنگ سازمانی و رهبری تحول‌آفرین در گرایش به رفتار شهروندی سازمانی

صفحه 235-217
سید محسن طباطبایی مزدآبادی؛ آزاده قمری

11.

نقش فرهنگ خوش‌بینی علمی در بهبود یادگیری فراگیران

صفحه 252-236
سید علیرضا سید اردوبادی

12.

تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی

صفحه 282-253
صمد ایزدی؛ فاطمه نجف نژاد؛ مصطفی عزیزی شمامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب