یوسف زاده, محمد رضا. (1400). بررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(1), 134-121.
محمد رضا یوسف زاده. "بررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9, 1, 1400, 134-121.
یوسف زاده, محمد رضا. (1400). 'بررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(1), pp. 134-121.
یوسف زاده, محمد رضا. بررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 9(1): 134-121.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.