1.

مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی (مطالعه موردی:کارکنان)

صفحه 22-1
ارسلان رحمن نژاد؛ جهانگیر یاری حاج عطالو؛ صادق ملکی آوارسین؛ رفیق حسنی

2.

اعتبار سنجی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دوره دوم متوسطه نظری

صفحه 42-23
رضا ابدام؛ عباس قلتاش؛ فائزه ناطقی

3.

شناسایی مؤلفه‌ها و عناصر برنامه درسی مبتنی بر پرورش مهارت حل مسئله به منظور ارائه الگوی بهینه برای دوره پیش دبستانی

صفحه 72-43
شهرزاد سرخوش؛ علیرضا صادقی؛ بتول فقیه آرام؛ حسن شعبانی؛ رزیتا ذبیحی

4.

بازنمایی تجارب دانشجویان از چالش‌ها و مشکلات تدریس اساتید در فضای مجازی

صفحه 98-73
سید جمال بارخدا؛ پرستو احمدحیدری

5.

ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیصی نارسانویسی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه یادگیری در پایه اول، دوم و سوم ابتدایی شهر همدان

صفحه 120-99
ابوالقاسم یعقوبی؛ مریم پلنگی؛ افشین افضلی

6.

بررسی تأثیر روش آموزش ناسازی معنایی بر مهارت نوشتن خلاق دانش آموزان سال اول دوره دوم متوسطه

صفحه 134-121
محمد رضا یوسف زاده

7.

تجارب زیسته معلمان از آسیب‌ها و چالش‌های برنامة درسی کلاس‌های چندپایة دورة ابتدایی (مطالعه‌ای پدیدارشناسی)

صفحه 153-135
رحمان بدری؛ فیروز محمودی؛ علی ایمانزاده؛ یوسف ادیب

8.

شناسایی مولفه های روایت پژوهی در راستای توسعه حرفه ای دانشجو- معلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه کیفی

صفحه 173-154
رضا معصومی نژاد؛ غلامحسین میکائیلو؛ امین شیخکانلوی میلان؛ کیمیا شیخه

9.

تحلیل فرصت ها و چالش های آموزش مجازی در دوران کرونا: رهیافت توسعه آموزش مجازی در پسا کرونا

صفحه 204-174
انور حاجی زاده؛ قادر عزیزی؛ جواد کیهان

10.

آسیب‌شناسی آموزش آب در درس «انسان و محیط‌زیست» (پایه یازدهم، متوسطه دوم)

صفحه 233-205
امیرعلی برومند؛ مهدی کلاهی

11.

عناصر برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره متوسطه دوم مبتنی بر الگوی تایلر: ویژگی ها و الزامات

صفحه 254-234
فریده گودرزی؛ حسن ملکی؛ محبوبه خسروی؛ عباس عباسپور

12.

نگاهی به محتوای برنامه درسی مبتنی برتفکر انتقادی در دوره اول متوسطه

صفحه 274-255
ژیلا مهنام؛ امیرحسین مهدیزاده؛ حسن شعبانی گیل چالان؛ جمال سلیمی؛ علیرضا عراقیه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب