باقری, هادی, بیگلری, نسرین. (1399). نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(3), 72-51.
هادی باقری; نسرین بیگلری. "نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1, 3, 1399, 72-51.
باقری, هادی, بیگلری, نسرین. (1399). 'نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(3), pp. 72-51.
باقری, هادی, بیگلری, نسرین. نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 1(3): 72-51.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.