باقری, هادی, بیگلری, نسرین. (1399). نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار. , 1(3), 72-51. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.712
هادی باقری; نسرین بیگلری. "نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار". , 1, 3, 1399, 72-51. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.712
باقری, هادی, بیگلری, نسرین. (1399). 'نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار', , 1(3), pp. 72-51. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.712
باقری, هادی, بیگلری, نسرین. نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار. , 1399; 1(3): 72-51. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.712


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب