1.

موانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی

صفحه 25-1
میثم ناصح؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی

2.

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM

صفحه 50-26
نغمه سعیدی مجد؛ حسین عبدالملکی؛ عباس خدایاری

3.

نقش نگرش مصرف کنندگان در باورپذیریِ تبلیغات تجاری ورزشکاران صحه گذار

صفحه 72-51
هادی باقری؛ نسرین بیگلری

4.

اندازه‌گیری کارآیی نسبی هیات‌های ورزشی استان البرز با رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها

صفحه 104-73
سحر دهقان نیری؛ مریم مختاری دینانی؛ عباس رضایی پندری

5.

آسیب شناسی شرط‌بندی‌ مجازی فوتبال و راهکارهای پیشگیری از آن

صفحه 132-105
سارا کشکر؛ فضائیل جاوید؛ حسین بهادر

6.

تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی

صفحه 154-133
حسین پورسلطانی زرندی؛ حسین کردلو؛ احمد تاری وردی

7.

نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ)

صفحه 190-155
سمانه الماسی؛ کیوان زمانی دادانه؛ حسین عیدی؛ جرونیمو گارسیا فرناندز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب