الماسی, سمانه, زمانی دادانه, کیوان, عیدی, حسین, فرناندز, جرونیمو گارسیا. (1399). نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(3), 190-155.
سمانه الماسی; کیوان زمانی دادانه; حسین عیدی; جرونیمو گارسیا فرناندز. "نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ)". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1, 3, 1399, 190-155.
الماسی, سمانه, زمانی دادانه, کیوان, عیدی, حسین, فرناندز, جرونیمو گارسیا. (1399). 'نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ)', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(3), pp. 190-155.
الماسی, سمانه, زمانی دادانه, کیوان, عیدی, حسین, فرناندز, جرونیمو گارسیا. نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 1(3): 190-155.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.