الماسی, سمانه, زمانی دادانه, کیوان, عیدی, حسین, فرناندز, جرونیمو گارسیا. (1399). نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ). , 1(3), 190-155. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.588
سمانه الماسی; کیوان زمانی دادانه; حسین عیدی; جرونیمو گارسیا فرناندز. "نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ)". , 1, 3, 1399, 190-155. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.588
الماسی, سمانه, زمانی دادانه, کیوان, عیدی, حسین, فرناندز, جرونیمو گارسیا. (1399). 'نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ)', , 1(3), pp. 190-155. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.588
الماسی, سمانه, زمانی دادانه, کیوان, عیدی, حسین, فرناندز, جرونیمو گارسیا. نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ). , 1399; 1(3): 190-155. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.588


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب