پورسلطانی زرندی, حسین, کردلو, حسین, تاری وردی, احمد. (1399). تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(3), 154-133.
حسین پورسلطانی زرندی; حسین کردلو; احمد تاری وردی. "تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1, 3, 1399, 154-133.
پورسلطانی زرندی, حسین, کردلو, حسین, تاری وردی, احمد. (1399). 'تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1(3), pp. 154-133.
پورسلطانی زرندی, حسین, کردلو, حسین, تاری وردی, احمد. تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 1(3): 154-133.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.