پورسلطانی زرندی, حسین, کردلو, حسین, تاری وردی, احمد. (1399). تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی. , 1(3), 154-133. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.485
حسین پورسلطانی زرندی; حسین کردلو; احمد تاری وردی. "تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی". , 1, 3, 1399, 154-133. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.485
پورسلطانی زرندی, حسین, کردلو, حسین, تاری وردی, احمد. (1399). 'تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی', , 1(3), pp. 154-133. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.485
پورسلطانی زرندی, حسین, کردلو, حسین, تاری وردی, احمد. تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی. , 1399; 1(3): 154-133. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.485


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب