صادقی, فرزاد, ثانوی فرد, رسول, معروفی, فخرالدین, حمیدی زاده, علی. (1400). طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), 32-47.
فرزاد صادقی; رسول ثانوی فرد; فخرالدین معروفی; علی حمیدی زاده. "طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 2, 1400, 32-47.
صادقی, فرزاد, ثانوی فرد, رسول, معروفی, فخرالدین, حمیدی زاده, علی. (1400). 'طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), pp. 32-47.
صادقی, فرزاد, ثانوی فرد, رسول, معروفی, فخرالدین, حمیدی زاده, علی. طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 8(2): 32-47.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.