صادقی, فرزاد, ثانوی فرد, رسول, معروفی, فخرالدین, حمیدی زاده, علی. (1400). طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین. , 8(2), 32-47. doi: 10.34785/J018.2021.235
فرزاد صادقی; رسول ثانوی فرد; فخرالدین معروفی; علی حمیدی زاده. "طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین". , 8, 2, 1400, 32-47. doi: 10.34785/J018.2021.235
صادقی, فرزاد, ثانوی فرد, رسول, معروفی, فخرالدین, حمیدی زاده, علی. (1400). 'طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین', , 8(2), pp. 32-47. doi: 10.34785/J018.2021.235
صادقی, فرزاد, ثانوی فرد, رسول, معروفی, فخرالدین, حمیدی زاده, علی. طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین. , 1400; 8(2): 32-47. doi: 10.34785/J018.2021.235


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب