1.

سخن سردبیر


2.

طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد

صفحه 1-31
مهیار محقق منتظری؛ محسن اکبری؛ مصطفی ابراهیم پور ازبری

3.

طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین

صفحه 32-47
فرزاد صادقی؛ رسول ثانوی فرد؛ فخرالدین معروفی؛ علی حمیدی زاده

4.

طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای

صفحه 48-73
فرناز بدیعی؛ هرمز مهرانی؛ حسین دیده خانی؛ روح اله سمیعی

5.

ارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور

صفحه 74-91
عبدالباسط مرادزاده؛ نورمحمد یعقوبی؛ ژیلا صفورا

6.

مدل سازی تاثیر شیوع ویروس کرونا بر پذیرش و توسعۀ بانکداری دیجیتال

صفحه 92-113
وحید شهابی؛ عادل آذر؛ فرشاد فائزی؛ میرفیض فلاح شمس

7.

طراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه

صفحه 114-137
حامد قباخلو؛ الهام فریدچهر؛ محمود احمدی شریف؛ نادر غریب نواز

8.

عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی

صفحه 138-155
محمد صفاری؛ محمدمهدی پورسعید؛ علی اکبر نیک نفس

9.

تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج

صفحه 156-175
مرضیه دهقانی زاده؛ زهرا اکبری پور

10.

طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران

صفحه 176-199
هادی خیراللهی؛ صمد عالی؛ هوشنگ تقی زاده

11.

مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی)

صفحه 200-215
پری احدی؛ فاطمه صابریان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب