دهقانی زاده, مرضیه, اکبری پور, زهرا. (1400). تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), 156-175.
مرضیه دهقانی زاده; زهرا اکبری پور. "تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 2, 1400, 156-175.
دهقانی زاده, مرضیه, اکبری پور, زهرا. (1400). 'تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), pp. 156-175.
دهقانی زاده, مرضیه, اکبری پور, زهرا. تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 8(2): 156-175.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.