دهقانی زاده, مرضیه, اکبری پور, زهرا. (1400). تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج. , 8(2), 156-175. doi: 10.34785/J018.2021.359
مرضیه دهقانی زاده; زهرا اکبری پور. "تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج". , 8, 2, 1400, 156-175. doi: 10.34785/J018.2021.359
دهقانی زاده, مرضیه, اکبری پور, زهرا. (1400). 'تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج', , 8(2), pp. 156-175. doi: 10.34785/J018.2021.359
دهقانی زاده, مرضیه, اکبری پور, زهرا. تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج. , 1400; 8(2): 156-175. doi: 10.34785/J018.2021.359


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب