خیراللهی, هادی, عالی, صمد, تقی زاده, هوشنگ. (1400). طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), 176-199.
هادی خیراللهی; صمد عالی; هوشنگ تقی زاده. "طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 2, 1400, 176-199.
خیراللهی, هادی, عالی, صمد, تقی زاده, هوشنگ. (1400). 'طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), pp. 176-199.
خیراللهی, هادی, عالی, صمد, تقی زاده, هوشنگ. طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 8(2): 176-199.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.