خیراللهی, هادی, عالی, صمد, تقی زاده, هوشنگ. (1400). طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران. , 8(2), 176-199. doi: 10.34785/J018.2021.828
هادی خیراللهی; صمد عالی; هوشنگ تقی زاده. "طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران". , 8, 2, 1400, 176-199. doi: 10.34785/J018.2021.828
خیراللهی, هادی, عالی, صمد, تقی زاده, هوشنگ. (1400). 'طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران', , 8(2), pp. 176-199. doi: 10.34785/J018.2021.828
خیراللهی, هادی, عالی, صمد, تقی زاده, هوشنگ. طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران. , 1400; 8(2): 176-199. doi: 10.34785/J018.2021.828


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب