احدی, پری, صابریان, فاطمه. (1400). مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی). , 8(2), 200-215. doi: 10.34785/J018.2021.308
پری احدی; فاطمه صابریان. "مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی)". , 8, 2, 1400, 200-215. doi: 10.34785/J018.2021.308
احدی, پری, صابریان, فاطمه. (1400). 'مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی)', , 8(2), pp. 200-215. doi: 10.34785/J018.2021.308
احدی, پری, صابریان, فاطمه. مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی). , 1400; 8(2): 200-215. doi: 10.34785/J018.2021.308


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب