صفاری, محمد, پورسعید, محمدمهدی, نیک نفس, علی اکبر. (1400). عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), 138-155.
محمد صفاری; محمدمهدی پورسعید; علی اکبر نیک نفس. "عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 2, 1400, 138-155.
صفاری, محمد, پورسعید, محمدمهدی, نیک نفس, علی اکبر. (1400). 'عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), pp. 138-155.
صفاری, محمد, پورسعید, محمدمهدی, نیک نفس, علی اکبر. عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 8(2): 138-155.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.