بدیعی, فرناز, مهرانی, هرمز, دیده خانی, حسین, سمیعی, روح اله. (1400). طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), 48-73.
فرناز بدیعی; هرمز مهرانی; حسین دیده خانی; روح اله سمیعی. "طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 2, 1400, 48-73.
بدیعی, فرناز, مهرانی, هرمز, دیده خانی, حسین, سمیعی, روح اله. (1400). 'طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), pp. 48-73.
بدیعی, فرناز, مهرانی, هرمز, دیده خانی, حسین, سمیعی, روح اله. طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 8(2): 48-73.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.