محقق منتظری, مهیار, اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی. (1400). طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), 1-31.
مهیار محقق منتظری; محسن اکبری; مصطفی ابراهیم پور ازبری. "طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 2, 1400, 1-31.
محقق منتظری, مهیار, اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی. (1400). 'طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(2), pp. 1-31.
محقق منتظری, مهیار, اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی. طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 8(2): 1-31.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.