محقق منتظری, مهیار, اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی. (1400). طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد. , 8(2), 1-31. doi: 10.34785/J018.2021.812
مهیار محقق منتظری; محسن اکبری; مصطفی ابراهیم پور ازبری. "طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد". , 8, 2, 1400, 1-31. doi: 10.34785/J018.2021.812
محقق منتظری, مهیار, اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی. (1400). 'طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد', , 8(2), pp. 1-31. doi: 10.34785/J018.2021.812
محقق منتظری, مهیار, اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی. طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد. , 1400; 8(2): 1-31. doi: 10.34785/J018.2021.812


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب