عظیم زاده, سید مرتضی, حیدری, رضا, دارابی, مسعود, شجیع, کیانوش. (1399). تحلیل محتوای کمی روند پژوهش‌های مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران. , 1(4), 52-22. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.152
سید مرتضی عظیم زاده; رضا حیدری; مسعود دارابی; کیانوش شجیع. "تحلیل محتوای کمی روند پژوهش‌های مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران". , 1, 4, 1399, 52-22. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.152
عظیم زاده, سید مرتضی, حیدری, رضا, دارابی, مسعود, شجیع, کیانوش. (1399). 'تحلیل محتوای کمی روند پژوهش‌های مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران', , 1(4), pp. 52-22. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.152
عظیم زاده, سید مرتضی, حیدری, رضا, دارابی, مسعود, شجیع, کیانوش. تحلیل محتوای کمی روند پژوهش‌های مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران. , 1399; 1(4): 52-22. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.152


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب