1.

اعتبارسنجی نسخه فارسی پرسشنامه. تجارب هیجانی هواداران ورزشی

صفحه 21-1
علیرضا الهی؛ عرفان مرادی

2.

تحلیل محتوای کمی روند پژوهش‌های مرتبط با برند در صنعت ورزش ایران

صفحه 52-22
سید مرتضی عظیم زاده؛ رضا حیدری؛ مسعود دارابی؛ کیانوش شجیع

3.

تأثیر زمینه های فردی بر تنفر از برند در استفاده کنندگان از پوشاک ورزشی

صفحه 72-53
محمدحسن عبدالهی؛ سجاد غلامی ترکسلویه؛ علی ابوالحسینی

4.

بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM)

صفحه 96-73
محسن اسماعیلی؛ علی ملکیان؛ فرشاد تجاری

5.

مطالعه پیش‌بینانه توسعه‌ گردشگری ورزشی استان آذربایجان‌شرقی براساس ابعاد گردشگری

صفحه 115-97
رقیه سرلاب؛ زهرا علیپور نادینلوئی؛ حوریه دهقان‌پوری

6.

ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی

صفحه 133-116
حسین کردلو؛ حسین علی محمدی؛ مهرداد محرم زاده؛ نسرین عزیزیان کهن

7.

کاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه

صفحه 151-134
سارا کشکر؛ فرانچسکو ادسا؛ آرزو صادقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب