کردلو, حسین, علی محمدی, حسین, محرم زاده, مهرداد, عزیزیان کهن, نسرین. (1399). ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی. , 1(4), 133-116. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.888
حسین کردلو; حسین علی محمدی; مهرداد محرم زاده; نسرین عزیزیان کهن. "ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی". , 1, 4, 1399, 133-116. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.888
کردلو, حسین, علی محمدی, حسین, محرم زاده, مهرداد, عزیزیان کهن, نسرین. (1399). 'ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی', , 1(4), pp. 133-116. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.888
کردلو, حسین, علی محمدی, حسین, محرم زاده, مهرداد, عزیزیان کهن, نسرین. ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رضایت مشتریان مراکز تفریحی ورزشی. , 1399; 1(4): 133-116. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.888


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب