صفاری, محمد, پورسعید, محمدمهدی, نیک نفس, علی اکبر. (1400). عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی. , 8(2), 138-155. doi: 10.34785/J018.2021.885
محمد صفاری; محمدمهدی پورسعید; علی اکبر نیک نفس. "عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی". , 8, 2, 1400, 138-155. doi: 10.34785/J018.2021.885
صفاری, محمد, پورسعید, محمدمهدی, نیک نفس, علی اکبر. (1400). 'عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی', , 8(2), pp. 138-155. doi: 10.34785/J018.2021.885
صفاری, محمد, پورسعید, محمدمهدی, نیک نفس, علی اکبر. عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی. , 1400; 8(2): 138-155. doi: 10.34785/J018.2021.885


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب