یاسینی, علی. (1399). واکاوی محتوای رنج احساسی در تدریس ریاضی: گفتمان کاوی الگوهای ذهنی معلمان با تکنیک کیو (Q). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(4), 122-89.
علی یاسینی. "واکاوی محتوای رنج احساسی در تدریس ریاضی: گفتمان کاوی الگوهای ذهنی معلمان با تکنیک کیو (Q)". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 4, 1399, 122-89.
یاسینی, علی. (1399). 'واکاوی محتوای رنج احساسی در تدریس ریاضی: گفتمان کاوی الگوهای ذهنی معلمان با تکنیک کیو (Q)', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(4), pp. 122-89.
یاسینی, علی. واکاوی محتوای رنج احساسی در تدریس ریاضی: گفتمان کاوی الگوهای ذهنی معلمان با تکنیک کیو (Q). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1399; 8(4): 122-89.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.