1.

استخراج ویژگی های عناصر اساسی برنامه درسی الگوی اشتاینر (یک مطالعه ترکیبی)

صفحه 12-1
محمد پورداود؛ محمد رضا یوسف زاده چوسری؛ رضا کچوئیان جوادی؛ قدسی احقر

2.

تبیین و طراحی الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رویکرد تئوری داده بنیان

صفحه 34-13
فرهاد نژاد ایرانی؛ حسن مخدومی؛ غلامرضا رحیمی؛ سید عبدالله حجتی

3.

تحلیلی از اثربخشی تدریس به شیوه سماعی در درس عروض، یک مطالعه خود مردم نگارانه

صفحه 49-35
سیداحمد پارسا

4.

ارزیابی خطاهای دانش‌آموزان پایه چهارم بر اساس مدل تحلیل خطای نیومن در حل مسائل ریاضی

صفحه 71-50
نرگس یافتیان

5.

بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر بهبود یادگیری مهارت های پایه ای زبان انگلیسی

صفحه 88-72
سوزان عارضی

6.

واکاوی محتوای رنج احساسی در تدریس ریاضی: گفتمان کاوی الگوهای ذهنی معلمان با تکنیک کیو (Q)

صفحه 122-89
علی یاسینی

7.

رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس

صفحه 144-123
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ خاطره محمد جعفری؛ مریم صفری؛ پریسا معارف؛ فاطمه میرغفاری؛ راحیل ناصری جهرمی

8.

رتبه بندی ابعاد و مفاهیم ظرفیت کارآفرینانه‌ی دانشگاه با استفاده از روش تاپسیس

صفحه 163-145
شاپور ترکمن؛ رفیق حسنی؛ منصور ایران دوست؛ رویا شاکری

9.

تحلیل برنامه درسی تربیت زیبایی شناسی و شناسایی راهبردهای آموزشی زیبایی شناسانه در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 192-164
علی ابراهیمی نیا؛ فیروزه زنگنه مطلق؛ حمید جعفریان یسار؛ مژگان محمدی نائینی

10.

تصمیم دبیران تربیت بدنی به استفاده از فناوری در آموزش: کاربرد مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده

صفحه 211-193
سردار محمدی؛ فرهاد فتحی

11.

شناسایی موانع بکارگیری کلاس معکوس در آموزش عالی ایران

صفحه 230-212
احمد قرطالی؛ مرتضی رضایی زاده؛ جمیله علم الهدی

12.

فعالیت‌ها و ادراکات اعضای هیئت‌علمی در اجرای درس پژوهی به‌منظور بهبود کیفیت تدریس پژوهش

صفحه 263-231
محدثه حاجیان؛ مرتضی کرمی؛ مقصود امین خندقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب