خرم, محمد حسن, مرادی, محمدرضا, حاتمی, مازیار. (1400). تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکل‌گیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(1), 1-30.
محمد حسن خرم; محمدرضا مرادی; مازیار حاتمی. "تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکل‌گیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز)". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2, 1, 1400, 1-30.
خرم, محمد حسن, مرادی, محمدرضا, حاتمی, مازیار. (1400). 'تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکل‌گیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز)', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(1), pp. 1-30.
خرم, محمد حسن, مرادی, محمدرضا, حاتمی, مازیار. تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکل‌گیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 2(1): 1-30.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.