خرم, محمد حسن, مرادی, محمدرضا, حاتمی, مازیار. (1400). تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکل‌گیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز). , 2(1), 1-30. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.166
محمد حسن خرم; محمدرضا مرادی; مازیار حاتمی. "تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکل‌گیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز)". , 2, 1, 1400, 1-30. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.166
خرم, محمد حسن, مرادی, محمدرضا, حاتمی, مازیار. (1400). 'تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکل‌گیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز)', , 2(1), pp. 1-30. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.166
خرم, محمد حسن, مرادی, محمدرضا, حاتمی, مازیار. تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکل‌گیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز). , 1400; 2(1): 1-30. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.166


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب