1.

تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکل‌گیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز)

صفحه 1-30
محمد حسن خرم؛ محمدرضا مرادی؛ مازیار حاتمی

2.

طراحی مدل شایستگی‌های بازاریابان ورزشی ایران

صفحه 31-52
حسین زارعیان؛ محمدحسن عبدالهی؛ فهیمه میرزایی؛ لیلا دست آموز؛ سجاد غلامی ترکسلویه

3.

بررسی وضعیت هویت هواداری باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران)

صفحه 53-74
رضا حیدری؛ کیانوش شجیع؛ سید مصطفی معاون افشاری؛ مهناز گل گلی

4.

تاثیر دلبستگی به رویداد بر نیات رفتاری تماشاگران لیگ برترفوتبال با نقش میانجی رضایت و حس به مکان

صفحه 75-99
مظفر یکتایار؛ شرمین خرقه پوش

5.

امکان‌سنجی اکولوژیکی - انسانی توسعه اکوتوریسم ورزشی در مناطق کویری (موردمطالعه: استان قم)

صفحه 100-130
احسان محمدی ترکمانی؛ حجت محمدی ترکمانی؛ آرمان جبرائیلی

6.

شناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی

صفحه 131-155
نگار قلی پور؛ حسین عیدی؛ بهرام یوسفی

7.

اثربخشی ارائه واحد درسی کارآفرینی بر ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه و قصد کارآفرینانۀ دانشجویان علوم ورزشی

صفحه 156-180
زینب مندعلی زاده؛ اسفندیار خسروی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب