عظیما, شیما, جعفری, پژمان, مطیع نصرآبادی, علی, سماک نژاد, نگار. (1400). واکنش‏های احساسی، شناختی و رفتاری مصرف کنندگان نسبت به محرک‏های نوستالژی موجود در تبلیغات: مطالعه ای با رویکرد ترکیبی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(3), 140-171.
شیما عظیما; پژمان جعفری; علی مطیع نصرآبادی; نگار سماک نژاد. "واکنش‏های احساسی، شناختی و رفتاری مصرف کنندگان نسبت به محرک‏های نوستالژی موجود در تبلیغات: مطالعه ای با رویکرد ترکیبی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 3, 1400, 140-171.
عظیما, شیما, جعفری, پژمان, مطیع نصرآبادی, علی, سماک نژاد, نگار. (1400). 'واکنش‏های احساسی، شناختی و رفتاری مصرف کنندگان نسبت به محرک‏های نوستالژی موجود در تبلیغات: مطالعه ای با رویکرد ترکیبی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(3), pp. 140-171.
عظیما, شیما, جعفری, پژمان, مطیع نصرآبادی, علی, سماک نژاد, نگار. واکنش‏های احساسی، شناختی و رفتاری مصرف کنندگان نسبت به محرک‏های نوستالژی موجود در تبلیغات: مطالعه ای با رویکرد ترکیبی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 8(3): 140-171.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.