1.

سخن سردبیر

صفحه 1-1

2.

مدل سازی فروش محصولات مصرفی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی

صفحه 1-16
حمیدرضا نژادعلی لفمجانی؛ حمیدرضا ایرانی؛ تورج کریمی؛ مرتضی سلطانی؛ احمد صفار

3.

بررسی تجربی سوگیری شناختیِ"آنچه زیبا است، خوب است": مطالعه تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده

صفحه 17-32
محمد تقی سعیدی؛ محمد علی نظری؛ فرشاد فاطمی

4.

پدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها

صفحه 33-56
شیرین خسروزاده؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش

5.

ارتقاء رقابت پذیری شرکت های دارویی؛ تبیین راهکارها به‌ منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو

صفحه 57-78
سید نجم الدین موسوی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ علی شریعت نژاد

6.

تحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس

صفحه 79-99
عبدلحمید زیتونلی؛ نعمت اله سودی سودی

7.

ارائه الگویی از مولفه‌های موثر بر رفتار مصرفی آب خانوار؛ مدلی برای اصلاح مصرف

صفحه 100-116
محمد نظری پور؛ فرزاد رواند

8.

نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم

صفحه 117-139
آرمین گلی؛ علی قلی پورسلیمانی؛ نرگس دل افروز

9.

واکنش‏های احساسی، شناختی و رفتاری مصرف کنندگان نسبت به محرک‏های نوستالژی موجود در تبلیغات: مطالعه ای با رویکرد ترکیبی

صفحه 140-171
شیما عظیما؛ پژمان جعفری؛ علی مطیع نصرآبادی؛ نگار سماک نژاد

10.

شناسایی مؤلفه‌‌های تأثیرگذار مدیریت اضطراب در رفتار مصرف کننده در زمان تحریم اقتصادی ایران با رویکرد داده بنیاد

صفحه 172-198
فائزه عباسی؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی لموکی؛ مصطفی رضایی راد

11.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند

صفحه 199-220
ناصر سیف اللهی؛ نادر اسکندری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب