سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. (1400). بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), 9-9.
ناصر سیف اللهی; نادر اسکندری. "بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, , , 1400, 9-9.
سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. (1400). 'بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), pp. 9-9.
سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; (): 9-9.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.