سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. (1400). بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند. , 8(3), 199-220. doi: 10.34785/J018.2021.772
ناصر سیف اللهی; نادر اسکندری. "بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند". , 8, 3, 1400, 199-220. doi: 10.34785/J018.2021.772
سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. (1400). 'بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند', , 8(3), pp. 199-220. doi: 10.34785/J018.2021.772
سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند. , 1400; 8(3): 199-220. doi: 10.34785/J018.2021.772


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب