اسمعیلی, محسن, فردوسی, محمدحسن. (1400). اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات. , 2(2), 127-150. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.438
محسن اسمعیلی; محمدحسن فردوسی. "اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات". , 2, 2, 1400, 127-150. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.438
اسمعیلی, محسن, فردوسی, محمدحسن. (1400). 'اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات', , 2(2), pp. 127-150. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.438
اسمعیلی, محسن, فردوسی, محمدحسن. اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات. , 1400; 2(2): 127-150. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.438


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب