اسمعیلی, محسن, فردوسی, محمدحسن. (1400). اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(2), 127-150.
محسن اسمعیلی; محمدحسن فردوسی. "اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2, 2, 1400, 127-150.
اسمعیلی, محسن, فردوسی, محمدحسن. (1400). 'اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(2), pp. 127-150.
اسمعیلی, محسن, فردوسی, محمدحسن. اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 2(2): 127-150.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.