1.

تحلیل محتوای سایت‌های فروش اینترنتی محصولات ورزشی

صفحه 1-20
یاسمن رحمانی؛ حمید قاسمی؛ ابوالفضل فراهانی

2.

تعیین عوامل موثر بر ارتقائ برند پوشاک ورزشی منتخب کشور

صفحه 21-48
سحر بابائی نژاد؛ ناهید اتقیاء؛ سید عماد حسینی

3.

راهکارهای جذب اسپانسرها در والیبال حرفه‌ای ایران

صفحه 49-70
مهرداد محرم زاده؛ محمد سیوان نوری

4.

ارتباط بین اخلاق حرفه ای و آمیخته بازاریابی ترویج خدمات ورزشی در مدیران باشگاه‌های خصوصی استان کردستان

صفحه 71-95
کورش ویسی؛ شنو ایزدی

5.

بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند

صفحه 96-126
حسین بلوچی؛ مریم اقبال؛ سپیده سمیع

6.

اثر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد مالی تولیدکنندگان محصولات ورزشی با نقش میانجی فناوری اطلاعات

صفحه 127-150
محسن اسمعیلی؛ محمدحسن فردوسی

7.

بررسی نقش ویژگی های شخصیتی در روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته تحصیلی علوم ورزشی

صفحه 151-176
مینا جوانمرد؛ فرزام فرزان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب