بلوچی, حسین, اقبال, مریم, سمیع, سپیده. (1400). بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(2), 96-126.
حسین بلوچی; مریم اقبال; سپیده سمیع. "بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2, 2, 1400, 96-126.
بلوچی, حسین, اقبال, مریم, سمیع, سپیده. (1400). 'بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(2), pp. 96-126.
بلوچی, حسین, اقبال, مریم, سمیع, سپیده. بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 2(2): 96-126.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.