بلوچی, حسین, اقبال, مریم, سمیع, سپیده. (1400). بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند. , 2(2), 96-126. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.707
حسین بلوچی; مریم اقبال; سپیده سمیع. "بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند". , 2, 2, 1400, 96-126. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.707
بلوچی, حسین, اقبال, مریم, سمیع, سپیده. (1400). 'بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند', , 2(2), pp. 96-126. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.707
بلوچی, حسین, اقبال, مریم, سمیع, سپیده. بررسی تأثیر ابراز وجود و عزت نفس بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری حسادت و عشق به برند و تعامل فعال با برند. , 1400; 2(2): 96-126. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.707


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب