خراسانی, محمد, آقاجانی, حسنعلی, صفایی قادیکلایی, عبدالحمید, فلاح لاجیمی, حمیدرضا. (1400). ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران. , 8(4), 215-232. doi: 10.34785/J018.2022.115
محمد خراسانی; حسنعلی آقاجانی; عبدالحمید صفایی قادیکلایی; حمیدرضا فلاح لاجیمی. "ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران". , 8, 4, 1400, 215-232. doi: 10.34785/J018.2022.115
خراسانی, محمد, آقاجانی, حسنعلی, صفایی قادیکلایی, عبدالحمید, فلاح لاجیمی, حمیدرضا. (1400). 'ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران', , 8(4), pp. 215-232. doi: 10.34785/J018.2022.115
خراسانی, محمد, آقاجانی, حسنعلی, صفایی قادیکلایی, عبدالحمید, فلاح لاجیمی, حمیدرضا. ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران. , 1400; 8(4): 215-232. doi: 10.34785/J018.2022.115


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب