خراسانی, محمد, آقاجانی, حسنعلی, صفایی قادیکلایی, عبدالحمید, فلاح لاجیمی, حمیدرضا. (1400). ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), 7-7.
محمد خراسانی; حسنعلی آقاجانی; عبدالحمید صفایی قادیکلایی; حمیدرضا فلاح لاجیمی. "ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, , , 1400, 7-7.
خراسانی, محمد, آقاجانی, حسنعلی, صفایی قادیکلایی, عبدالحمید, فلاح لاجیمی, حمیدرضا. (1400). 'ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), pp. 7-7.
خراسانی, محمد, آقاجانی, حسنعلی, صفایی قادیکلایی, عبدالحمید, فلاح لاجیمی, حمیدرضا. ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; (): 7-7.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.