1.

سخن سردبیر

صفحه 1-1

2.

نوع شناسی نفرت از برند در استفاده‌کنندگان تلفن همراه

صفحه 1-20
سید نجم الدین موسوی؛ ایوب شیخی زاده؛ ًصابر تقی پور

3.

طراحی استراتژی‌های فروش متنوع با استفاده از بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده (مورد مطالعه: شرکت بیمه فعال در مناطق آزاد تجاری)

صفحه 21-45
مهران رضوانی؛ نورالهدی سادات اسدی؛ مرضیه رضائی

4.

تأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان

صفحه 46-61
امید مهدیه؛ رضا پیرایش؛ مینو بابلی

5.

شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی)

صفحه 62-83
محسن نظری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ عاطفه حصارکی؛ مهرشاد نظری

6.

مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19

صفحه 84-106
فائزه محمدی؛ سینا نعمتی زاده؛ سید عباس حیدری؛ حسین صفرزاده

7.

طراحی چارچوب مدیریت رفتار مصرف کننده در دوارن شیوع بیماری های دنیاگیر (مطالعه موردی: کوید 19)

صفحه 107-131
عباس عباسی؛ لیلا حاتمی

8.

قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل)

صفحه 132-159
نسرین ماه آورپور؛ معصومه حسین زاده شهری؛ ندا عبدالوند؛ محمد علی بابایی زکیلکی

9.

مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی

صفحه 160-190
زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمد تابش مقدم؛ سجاد فتاح ناصرآباد

10.

شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر انتخاب محصولات کسب و کارهای اشتراکی با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی

صفحه 191-214
سید حبیب موسوی راشدی؛ وحید مکی زاده؛ اسماعیل حسن پور

11.

ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران

صفحه 215-232
محمد خراسانی؛ حسنعلی آقاجانی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی

12.

رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک)

صفحه 233-250
سید فتح اله امیری عقدایی؛ لیلا ترکی؛ معین نادری

13.

ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی

صفحه 251-279
مسلم امیدی؛ محمد ایدی؛ یاسان الله پوراشرف

14.

شناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون

صفحه 280-306
معصومه خلیل زاده طلاتپه؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی؛ علی اصغری صارم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب