ماه آورپور, نسرین, حسین زاده شهری, معصومه, عبدالوند, ندا, بابایی زکیلکی, محمد علی. (1400). قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل). , 8(4), 132-159. doi: 10.34785/J018.2022.703
نسرین ماه آورپور; معصومه حسین زاده شهری; ندا عبدالوند; محمد علی بابایی زکیلکی. "قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل)". , 8, 4, 1400, 132-159. doi: 10.34785/J018.2022.703
ماه آورپور, نسرین, حسین زاده شهری, معصومه, عبدالوند, ندا, بابایی زکیلکی, محمد علی. (1400). 'قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل)', , 8(4), pp. 132-159. doi: 10.34785/J018.2022.703
ماه آورپور, نسرین, حسین زاده شهری, معصومه, عبدالوند, ندا, بابایی زکیلکی, محمد علی. قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل). , 1400; 8(4): 132-159. doi: 10.34785/J018.2022.703


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب