امیری عقدایی, سید فتح اله, ترکی, لیلا, نادری, معین. (1400). رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), 12-12.
سید فتح اله امیری عقدایی; لیلا ترکی; معین نادری. "رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک)". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, , , 1400, 12-12.
امیری عقدایی, سید فتح اله, ترکی, لیلا, نادری, معین. (1400). 'رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک)', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), pp. 12-12.
امیری عقدایی, سید فتح اله, ترکی, لیلا, نادری, معین. رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; (): 12-12.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.