امیری عقدایی, سید فتح اله, ترکی, لیلا, نادری, معین. (1400). رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک). , 8(4), 233-250. doi: 10.34785/J018.2022.520
سید فتح اله امیری عقدایی; لیلا ترکی; معین نادری. "رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک)". , 8, 4, 1400, 233-250. doi: 10.34785/J018.2022.520
امیری عقدایی, سید فتح اله, ترکی, لیلا, نادری, معین. (1400). 'رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک)', , 8(4), pp. 233-250. doi: 10.34785/J018.2022.520
امیری عقدایی, سید فتح اله, ترکی, لیلا, نادری, معین. رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک). , 1400; 8(4): 233-250. doi: 10.34785/J018.2022.520


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب