محمدی, فائزه, نعمتی زاده, سینا, حیدری, سید عباس, صفرزاده, حسین. (1400). مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(4), 84-106.
فائزه محمدی; سینا نعمتی زاده; سید عباس حیدری; حسین صفرزاده. "مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 4, 1400, 84-106.
محمدی, فائزه, نعمتی زاده, سینا, حیدری, سید عباس, صفرزاده, حسین. (1400). 'مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(4), pp. 84-106.
محمدی, فائزه, نعمتی زاده, سینا, حیدری, سید عباس, صفرزاده, حسین. مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 8(4): 84-106.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.