امیدی, مسلم, ایدی, محمد, پوراشرف, یاسان الله. (1400). ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(4), 8-8.
مسلم امیدی; محمد ایدی; یاسان الله پوراشرف. "ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 4, 1400, 8-8.
امیدی, مسلم, ایدی, محمد, پوراشرف, یاسان الله. (1400). 'ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(4), pp. 8-8.
امیدی, مسلم, ایدی, محمد, پوراشرف, یاسان الله. ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 8(4): 8-8.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.