امیدی, مسلم, ایدی, محمد, پوراشرف, یاسان الله. (1400). ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی. , 8(4), 251-279. doi: 10.34785/J018.2022.379
مسلم امیدی; محمد ایدی; یاسان الله پوراشرف. "ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی". , 8, 4, 1400, 251-279. doi: 10.34785/J018.2022.379
امیدی, مسلم, ایدی, محمد, پوراشرف, یاسان الله. (1400). 'ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی', , 8(4), pp. 251-279. doi: 10.34785/J018.2022.379
امیدی, مسلم, ایدی, محمد, پوراشرف, یاسان الله. ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی. , 1400; 8(4): 251-279. doi: 10.34785/J018.2022.379


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب