دهدشتی شاهرخ, زهره, تابش مقدم, محمد, فتاح ناصرآباد, سجاد. (1400). مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی. , 8(4), 160-190. doi: 10.34785/J018.2022.682
زهره دهدشتی شاهرخ; محمد تابش مقدم; سجاد فتاح ناصرآباد. "مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی". , 8, 4, 1400, 160-190. doi: 10.34785/J018.2022.682
دهدشتی شاهرخ, زهره, تابش مقدم, محمد, فتاح ناصرآباد, سجاد. (1400). 'مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی', , 8(4), pp. 160-190. doi: 10.34785/J018.2022.682
دهدشتی شاهرخ, زهره, تابش مقدم, محمد, فتاح ناصرآباد, سجاد. مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی. , 1400; 8(4): 160-190. doi: 10.34785/J018.2022.682


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب