دهدشتی شاهرخ, زهره, تابش مقدم, محمد, فتاح ناصرآباد, سجاد. (1400). مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(4), 160-190.
زهره دهدشتی شاهرخ; محمد تابش مقدم; سجاد فتاح ناصرآباد. "مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 4, 1400, 160-190.
دهدشتی شاهرخ, زهره, تابش مقدم, محمد, فتاح ناصرآباد, سجاد. (1400). 'مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(4), pp. 160-190.
دهدشتی شاهرخ, زهره, تابش مقدم, محمد, فتاح ناصرآباد, سجاد. مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 8(4): 160-190.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.