نظری, محسن, شاه حسینی, محمدعلی, حصارکی, عاطفه, نظری, مهرشاد. (1400). شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی). , 8(4), 62-83. doi: 10.34785/J018.2022.790
محسن نظری; محمدعلی شاه حسینی; عاطفه حصارکی; مهرشاد نظری. "شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی)". , 8, 4, 1400, 62-83. doi: 10.34785/J018.2022.790
نظری, محسن, شاه حسینی, محمدعلی, حصارکی, عاطفه, نظری, مهرشاد. (1400). 'شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی)', , 8(4), pp. 62-83. doi: 10.34785/J018.2022.790
نظری, محسن, شاه حسینی, محمدعلی, حصارکی, عاطفه, نظری, مهرشاد. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی). , 1400; 8(4): 62-83. doi: 10.34785/J018.2022.790


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب