نظری, محسن, شاه حسینی, محمدعلی, حصارکی, عاطفه, نظری, مهرشاد. (1400). شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(4), 62-83.
محسن نظری; محمدعلی شاه حسینی; عاطفه حصارکی; مهرشاد نظری. "شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی)". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8, 4, 1400, 62-83.
نظری, محسن, شاه حسینی, محمدعلی, حصارکی, عاطفه, نظری, مهرشاد. (1400). 'شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی)', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 8(4), pp. 62-83.
نظری, محسن, شاه حسینی, محمدعلی, حصارکی, عاطفه, نظری, مهرشاد. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی). دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 8(4): 62-83.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.