اسداللهی, احسان, حیدری, رضا, سالاری, ریحانه. (1400). بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانه‌های ارتباطی بر اساس ویژگی‌های دموگرافیک هواداران تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران. , 2(3), 61-91. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.419
احسان اسداللهی; رضا حیدری; ریحانه سالاری. "بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانه‌های ارتباطی بر اساس ویژگی‌های دموگرافیک هواداران تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران". , 2, 3, 1400, 61-91. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.419
اسداللهی, احسان, حیدری, رضا, سالاری, ریحانه. (1400). 'بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانه‌های ارتباطی بر اساس ویژگی‌های دموگرافیک هواداران تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران', , 2(3), pp. 61-91. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.419
اسداللهی, احسان, حیدری, رضا, سالاری, ریحانه. بررسی تفاوت اثرگذاری انواع رسانه‌های ارتباطی بر اساس ویژگی‌های دموگرافیک هواداران تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران. , 1400; 2(3): 61-91. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.419


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب