شاه منصوری, عزت اله, سعادتمندی, جواد, صالحی, سعادت اله. (1400). اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(3), 92-122. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.964
عزت اله شاه منصوری; جواد سعادتمندی; سعادت اله صالحی. "اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2, 3, 1400, 92-122. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.964
شاه منصوری, عزت اله, سعادتمندی, جواد, صالحی, سعادت اله. (1400). 'اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(3), pp. 92-122. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.964
شاه منصوری, عزت اله, سعادتمندی, جواد, صالحی, سعادت اله. اولویت بندی و تحلیل نقش عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان درآمدزایی اماکن ورزشی خصوصی استان قم. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 2(3): 92-122. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.964


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.