رضایی صوفی, مرتضی, خداپرست, سیاوش, محمدی, سینا. (1400). بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیم‌های ورزشی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(3), 123-152.
مرتضی رضایی صوفی; سیاوش خداپرست; سینا محمدی. "بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیم‌های ورزشی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2, 3, 1400, 123-152.
رضایی صوفی, مرتضی, خداپرست, سیاوش, محمدی, سینا. (1400). 'بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیم‌های ورزشی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(3), pp. 123-152.
رضایی صوفی, مرتضی, خداپرست, سیاوش, محمدی, سینا. بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیم‌های ورزشی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 2(3): 123-152.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.