رضایی صوفی, مرتضی, خداپرست, سیاوش, محمدی, سینا. (1400). بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیم‌های ورزشی. , 2(3), 123-152. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.554
مرتضی رضایی صوفی; سیاوش خداپرست; سینا محمدی. "بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیم‌های ورزشی". , 2, 3, 1400, 123-152. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.554
رضایی صوفی, مرتضی, خداپرست, سیاوش, محمدی, سینا. (1400). 'بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیم‌های ورزشی', , 2(3), pp. 123-152. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.554
رضایی صوفی, مرتضی, خداپرست, سیاوش, محمدی, سینا. بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیم‌های ورزشی. , 1400; 2(3): 123-152. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2021.554


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب