حسامی, شیما, خدامرادپور, مژگان, زمانی دادانه, شاهو. (1400). تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(4), 35-64. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.621
شیما حسامی; مژگان خدامرادپور; شاهو زمانی دادانه. "تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2, 4, 1400, 35-64. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.621
حسامی, شیما, خدامرادپور, مژگان, زمانی دادانه, شاهو. (1400). 'تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(4), pp. 35-64. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.621
حسامی, شیما, خدامرادپور, مژگان, زمانی دادانه, شاهو. تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 2(4): 35-64. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.621


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.