حسامی, شیما, خدامرادپور, مژگان, زمانی دادانه, شاهو. (1400). تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی. , 2(4), 35-64. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.621
شیما حسامی; مژگان خدامرادپور; شاهو زمانی دادانه. "تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی". , 2, 4, 1400, 35-64. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.621
حسامی, شیما, خدامرادپور, مژگان, زمانی دادانه, شاهو. (1400). 'تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی', , 2(4), pp. 35-64. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.621
حسامی, شیما, خدامرادپور, مژگان, زمانی دادانه, شاهو. تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی. , 1400; 2(4): 35-64. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.621


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب