1.

الگوی کیفی کاربست واقعیت مجازی در بازاریابی ورزشی

صفحه 1-34
ملیحه فقیرگنجی؛ سارا کشکر؛ حبیب هنری؛ جواد شهلایی

2.

تاثیرشواهد و آوازه برند بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی تمایز برند در بین مشتریان کالاهای ورزشی

صفحه 35-64
شیما حسامی؛ مژگان خدامرادپور؛ شاهو زمانی دادانه

3.

رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی

صفحه 65-97
فرشاد یزدانی؛ محمدباقر فرقانی اوزرودی؛ علی یعقوبی

4.

ارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران

صفحه 98-119
رسول نظری؛ علیرضا داوری؛ مسعود نادریان

5.

تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت

صفحه 120-146
فریبرز درویشی هرزویلی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ حمیدرضا گوهر رستمی

6.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس

صفحه 147-176
حمیدرضا قزلسفلو؛ علی چورلی؛ ناصر بای

7.

تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند

صفحه 177-198
احسان باغبان باغستان؛ هادی باقری؛ علی ناظمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب