قزلسفلو, حمیدرضا, چورلی, علی, بای, ناصر. (1400). بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(4), 147-176. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.942
حمیدرضا قزلسفلو; علی چورلی; ناصر بای. "بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2, 4, 1400, 147-176. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.942
قزلسفلو, حمیدرضا, چورلی, علی, بای, ناصر. (1400). 'بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(4), pp. 147-176. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.942
قزلسفلو, حمیدرضا, چورلی, علی, بای, ناصر. بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 2(4): 147-176. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.942


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.