یزدانی, فرشاد, فرقانی اوزرودی, محمدباقر, یعقوبی, علی. (1400). رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(4), 65-97. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.296
فرشاد یزدانی; محمدباقر فرقانی اوزرودی; علی یعقوبی. "رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2, 4, 1400, 65-97. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.296
یزدانی, فرشاد, فرقانی اوزرودی, محمدباقر, یعقوبی, علی. (1400). 'رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 2(4), pp. 65-97. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.296
یزدانی, فرشاد, فرقانی اوزرودی, محمدباقر, یعقوبی, علی. رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 2(4): 65-97. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.296


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.