یزدانی, فرشاد, فرقانی اوزرودی, محمدباقر, یعقوبی, علی. (1400). رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی. , 2(4), 65-97. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.296
فرشاد یزدانی; محمدباقر فرقانی اوزرودی; علی یعقوبی. "رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی". , 2, 4, 1400, 65-97. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.296
یزدانی, فرشاد, فرقانی اوزرودی, محمدباقر, یعقوبی, علی. (1400). 'رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی', , 2(4), pp. 65-97. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.296
یزدانی, فرشاد, فرقانی اوزرودی, محمدباقر, یعقوبی, علی. رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی. , 1400; 2(4): 65-97. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.296


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب