باغبان باغستان, احسان, باقری, هادی, ناظمی, علی. (1400). تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند. , 2(4), 177-198. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.259
احسان باغبان باغستان; هادی باقری; علی ناظمی. "تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند". , 2, 4, 1400, 177-198. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.259
باغبان باغستان, احسان, باقری, هادی, ناظمی, علی. (1400). 'تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند', , 2(4), pp. 177-198. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.259
باغبان باغستان, احسان, باقری, هادی, ناظمی, علی. تأثیر بازاریابی سبز بر تمایل مشتریان به خرید محصولات ورزشی با نقش میانجی تصویر برند. , 1400; 2(4): 177-198. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.259


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب