اخوان خرازیان, مریم, شادبهر, امیر حسین. (1401). تاثیر انگیزه‌های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی. , 9(1), 207-229. doi: 10.34785/J018.2022.290
مریم اخوان خرازیان; امیر حسین شادبهر. "تاثیر انگیزه‌های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی". , 9, 1, 1401, 207-229. doi: 10.34785/J018.2022.290
اخوان خرازیان, مریم, شادبهر, امیر حسین. (1401). 'تاثیر انگیزه‌های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی', , 9(1), pp. 207-229. doi: 10.34785/J018.2022.290
اخوان خرازیان, مریم, شادبهر, امیر حسین. تاثیر انگیزه‌های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی. , 1401; 9(1): 207-229. doi: 10.34785/J018.2022.290


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب