اخوان خرازیان, مریم, شادبهر, امیر حسین. (1401). تاثیر انگیزه‌های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(1), 207-229. doi: 10.34785/J018.2022.290
مریم اخوان خرازیان; امیر حسین شادبهر. "تاثیر انگیزه‌های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9, 1, 1401, 207-229. doi: 10.34785/J018.2022.290
اخوان خرازیان, مریم, شادبهر, امیر حسین. (1401). 'تاثیر انگیزه‌های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(1), pp. 207-229. doi: 10.34785/J018.2022.290
اخوان خرازیان, مریم, شادبهر, امیر حسین. تاثیر انگیزه‌های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1401; 9(1): 207-229. doi: 10.34785/J018.2022.290


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.