1.

سخن سردبیر


2.

کاربرد بازاریابی فرهنگی مصرف‌کننده‌محور در چرخه بازتولید لباس سنتی ایرانی با نگاهی به تجربیات کشورهای شرق آسیا

صفحه 1-31
بهروز روستاخیز؛ سمیه کاظمی؛ عطیه آذرشب

3.

طراحی مدل تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مبتنی بر کلان داده با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی

صفحه 32-54
فواد کوهزادی؛ حسین قره بیگلو؛ حسین بوداقی خواجه نوبر؛ یعقوب علوی متین

4.

بررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی

صفحه 55-74
فراز صادق وزیری؛ علی شجاع؛ حامد زراوندی

5.

ارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها

صفحه 75-91
احمد اخلاقی؛ احمد عسکری؛ عبدالله نعامی؛ علیرضا روستا

6.

نقش هیجانات بر حضور مجدد تماشاگران در مسابقات لیگ برتر فوتبال با میانجی کیفیت ادراک شده و رضایت از رویداد

صفحه 92-112
سردار محمدی؛ ایوب قبادی

7.

ارائه الگوی بازاریابی ازطریق افرادتاثیرگذار(بازاریابی تاثیرگذار)درخریدومصرف محصولات داخلی بارویکردنظریه داده بنیاد

صفحه 113-133
پرویز سعیدی؛ علی شاه بابایی؛ امیر اخوان فر؛ مجید فتاحی

8.

شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرف‌کننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی)

صفحه 134-157
سید نجم الدین موسوی؛ یوسف زرنگاریان؛ معصومه مومنی مفرد؛ صابر تقی پور

9.

تاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد

صفحه 158-181
زهره امیری سردری؛ نورمحمد یعقوبی؛ علی اصغر تباوار

10.

ارزیابی استراتژی‌های تحقیق و توسعه با در نظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: صنایع باتری‌سازی خودرو)

صفحه 182-206
مسعود لطیفیان؛ محمد علی کرامتی؛ رضا توکلی مقدم

11.

تاثیر انگیزه‌های خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی

صفحه 207-229
مریم اخوان خرازیان؛ امیر حسین شادبهر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب