امیری سردری, زهره, یعقوبی, نورمحمد, تباوار, علی اصغر. (1401). تاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد. , 9(1), 158-181. doi: 10.34785/J018.2022.417
زهره امیری سردری; نورمحمد یعقوبی; علی اصغر تباوار. "تاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد". , 9, 1, 1401, 158-181. doi: 10.34785/J018.2022.417
امیری سردری, زهره, یعقوبی, نورمحمد, تباوار, علی اصغر. (1401). 'تاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد', , 9(1), pp. 158-181. doi: 10.34785/J018.2022.417
امیری سردری, زهره, یعقوبی, نورمحمد, تباوار, علی اصغر. تاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد. , 1401; 9(1): 158-181. doi: 10.34785/J018.2022.417


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب